Efterlängtad fredag!

Sitter i min sköna säng och känner hur denna fredagen faktiskt har varit RIKTIGT efterlängtad !
Bara komma hem och sova i sin egna säng, åh vilken känsla! :) Och bara pyssla om sig själv och
T alltid ha maten fram dukat på bordet och ha familjemedlemmarna runt bordet (denna helgen ett undantag då varken Jonas elr Rasmus är hemma) Men jag tycker det är mysigt och äta måltider med familjen. Vet inte varför, men jag har alltid kännt något speciellt för det ^^

Dagens middag blev Tacos :)  Till Idol-myset blir det säkert något annat smaskigt att gotta sig med ;)
Tråkigt bara att jag inte vet vad jag ska göra i helgen ... blir väl till att plugga eftersom vi har prov på onsdag .___________.
USCH!

Det är bara till att bita i det sura äpplet och se glad ut antar jag :)

Åkte ju till Alvesta först idag för att ha möte med soc,
Men tror ni inte att fanskapet var nästa vecka istället?!
Kan ni ens gissa hur BLABLABLABLABLABLABLA ARG jag blev eller??!!

Hade någon rört vid mig just då så hade jag nog slått ner människan!

Inte okej alls !! :@    Men nu har jag lugnat ner mig så nu är jag glad igen ;D

Nu ska jag gå och fixa mig, sen på med myskläderna sen Idol! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0