Chill (y)

Hej alla underbara människor! <3

Jag hade nyss skrivit ett ganska lång inlägg, men tror ni inte att min dator får damp så jag är tvungen att stänga ner hela skiten?! >.<
Och jag minns inte vad jag skrev heller .. OMG :<

Jag vaknade runt 10 idag,
åt frukost, spelade wii sports, drog på mig kläder, var barnvakt åt två ungar innan, men det var faktiskt inte så jobbigt som jag först trodde :)

Vi gick till affären och köpte godis, sen hem igen och spela Wii :)
Edvin är klart grymmast på det och han är bara 5 år! :o
Helt sjukt ;o

Jag har upptäckt hur jäkla gott det är med godis när man inte äter det så ofta,
helt sjukt x)

Just de ... Ni kanske vill veta hur det gick i måndags när jag var på öland och snackade med farsan ? :)
Allt gick enligt planerna, jag kände mig HEL efteråt. Det var en underbar känsla, speciellt när han gav mig en kram. En lång kram.
Jag kände hur tårarna började komma fram, men jag hindrade dem. Jag ville inte gråta mer. Det är så uttjatat. Jag är trött på det.

När jag åkte till Öland så var det mycket som hände i mitt huvud.
Tankarna snurrade och de visste inte vart de skulle ta vägen.
Men när vi satt i bilen påväg hem igen så föll allting på plats. Jag kunde lämna det bakom mig och gå vidare. 6 år senare.

Det kändes otroligt bra! :D

Ikväll blir det middag hos morfar :)

Kramar
Josefin Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0