Blogg = Försenad = Sant

Hej alla vänner!
Förlåt för jag inte har bloggat sen sist, har haft mkt och göra + att jag faktiskt hellre villl umgås med kompisarna här på skolan än att sitta här vid datan och blogga ;P
Är inte direkt sån där bloggexpert som typ bloggar 24/7 ^^  Men ni får vara glada så länge ni får bli uppdaterade ;)

Vi har redan fått två prov att plugga till, ett prov nästa vecka och ett där efter.
Det ena är traktorkörkortet och det andra är elsäkerhet
SÅ DRYGT..

Men ska man ha bra betyg så ska man ;)
Annars händer de inte så mkt faktiskt, jag har sett de nya hästarna och en klasskompis har ridit en av dom :) Det gick super bra, hästen var lite smått nervös och pigg men ryttaren, Jennifer red honom riktigt bra måste jag erkänna :D

Gick in till en av hagarna där Classe står, och han kom fram till mig och la sitt huvud på min axel :'D
Jag blev jätteglad och det var super mysigt! :D
Dock var det väldigt lerigt i hagen och Röda Converse skor + lera = Smutsiga converse xD så jag fick borsta bort de som gick att få bort :P


Jag har även tagit lite ego pictures , men de får ni stå ut med att glo på :) Lite bilder måste jag ju lägga upp ibland ;)








Nu ska jag ta mig i kragen och plugga!! Gaaaah, måste bli färdig med skiten :p
Ha de fint!

Kramar
Josefin Andersson '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0