Goddagens :)

Idag sov jag läänge, klockan var halv ett när jag vaknade, så inte sådär jäätte länge har jag ju inte sovit (A) orsaken till att jag uppdaterar ofta nu är att jag har hittar blogg.se's app så nu kan jag blogga så länge jag har internet och ipoden med mig :D bra va? <3

Idag har jag mest bara gjort mig iordning och packat. Man vill ju vara fin när man ska åka iväg ^^ <3 speciellt till pojkvännen :* hihi :)
Tittar just nu på Mitt Stora Feta Syrianska Bröllop och är som fastklistrad vid det :o 7kt bra program! :)

Veckan som kommer ska jag vara på praktiken sista veckan. Suck. Vill inte lämna det ... <3
Men men , skolan blir nog oxå bra. Får man hoppas. Hmm.

Jaja, nu måste jag kila iväg till bussen i detta skit vädret :(

PUSS!!


Kommentarer
Postat av: makkan

har inte du höstlov????

2011-10-30 @ 21:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0