Ett sånt där jobbigt ryck ...

Dålig blogg uppdatering? vem? jag? igen? 
OJSAN! :O

asså det här med bloggande är verkligen inte min grejj, jag är verkligen skit dålig på att uppdatera den.. men ni får helt enkelt stå ut .. tyvärr :(

Men lite snabbt kort vad som har hänt de senaste veckorna,
Förra veckan, Torsdag åkte jag och familjen till Turkiet. Det var jätte härligt. Bodde på ett jätte fint Hotell som hette Pascha Bay och hade All inclusive, så det enda vi gjorde om dagarna var att shoppa, äta, sola och bada (H)

Vi kom lyckligt hem i torsdags kväll runt 18 tiden. Flygvärdinnan sa att det var 18 grader ute (alltså i sverige) men det var för tusan bara 6 grader xD

Jag shoppade som sagt en del i Turkiet :)

Rosa Converse
Rosa Adidas väska
Lacoste Parfym som jag ääälskaar! <33
Två as snygga armband , rosa oxå såklart ;D

Och så lite födelsedags presenter, men dem kan jag inte avslöja för de som ska få presenterna brukar vilja läsa min blogg så det är bäst att inte avslöja ngt ;)

Kommande veckan:
Måndag - Fredag har jag praktik och jag ska vara hos Douglas Lindelöw :D
Fredag eftermiddag åker jag antagligen hem, sen är jag hemma till Söndag eftermiddag :)
Veckan därefter (v.43) samma sak igen, men då åker jag inte hem över helgen troligtvis eftersom jag, jacob, Samuel och Sara förhoppningsvis ska gå på bio nån av de dagarna :D As mys! :D :D <3
Vecka 44 är de same shit aigen, stannar då oxå hos älskling eftersom han fyller år på fredagen, de ska ha kalas på lördagen och på söndagen fyller hans mamma Sofie år :)

så, nu har jag till och med lyckats uppdatera er tre veckor frammåt ;) haha de ni ;D inte så illa pinkat, va? :)

Än så länge idag så har jag gjort följande :
*Städat
* Slått in lite födelsedags presenter
* Lekt med min älskde lillebror
* Suttit vid datan (A)


Härnäst blir följande :
*Packa
*Äta
*Duscha
*Ringa några samtal


Nu ska jag bygga lego med min lillebror!

KRAM
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0