Sådär ja!

Då var det packat o klart. Ska bara orka med lektionerna imon oxå :p psykologi och pedagogiskt ledarskap , sen ska jag bara HEM till mitt varma och till min skööna säng :D

Ska försöka att inte bli allt för deprimerad av gårdagens händelse men det är inte lätt ...

Nu ska jag försöka sova, och får hoppas på att inte frysa ihjäl allt för mkt.. Natten till torsdag sov jag på soffan i samlingsrummet här på lugnet för de var så satans kallt och för jag inte hade någon lust att sova i sängen.
;o

Jag längtar till julen, gör ni? <3


Kommentarer
Postat av: Jane Melander

Du vet att om det är en kille som har lämnat dig, så är den killen inget att ha i alla fall!!



KRAM!!

2011-11-11 @ 19:48:00
URL: http://universum777.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0