Hopptävling ! :)

Tjejs bloggis! :)
Idag har jag och underbaraste Avocado
varit med på skolmästerskapen i hoppning :) det gick väl rent ut sagt SKIT dåligt .... Hade tydligen undertempo hela tiden .. Men jag var så nedraans nervöös!! Shit alltså, jag trodde att hjärtat skulle springa fortaren vad hästen gjorde.. Och mitt i alltihop så glömde jag banan -.- och jag som
Var sååå taggad! Men på hinder nr 10 av 12 så ramlade jag av.. Red mot en oxer på tre galoppsprång.. GÖR ALDRIG DET. Jag blev trampad på armen, insidan lite ovanför armbågsstrecket. Det gjorde så B ont!! Men det ar verkligen inte Avocados frö, det är de aldrig. Men jag blev så arg på
Mig själv och mitt självfötroende till hoppningen bara sjönk till bottnen.

Får tagga hoppträningen med Katarina Torstensson nästa måndag istället...

Nu ska jag och bästaste Frida fortsätta titta på bonde söker fru och käka popcorn! Så de så!

Pussss

Josefin :)


Kommentarer
Postat av: makkan

hoppas de gick bra med dig :)

2011-11-09 @ 21:40:07
Postat av: Jane Melander

Vad synd när inget går som det ska! Jag är med i Let´s Deal och köpte en hamburgare där en dag för 10:-, som egentligen kostar 69:-. Whopper Meal. Det var mycket gott till middag. Hörde att vår dotter hade varit där med en kompis vid 11-taget och ätit hamburgare! Ha det så bra!/KRAM!!

2011-11-09 @ 23:27:25
URL: http://universum777.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0