Första skoldagen efter en månad ...

Det är verkligen skit kul att träffa alla älskade klasskompisar igen efter en så lång tid från varandra, dock blir allt helt för mig igen.. Nya tider att passa, Hästarna har bytt hagar >.< Vara på topp hela dagen (vet inte varför, men jag får alltid det tvånget till mig själv, att jag måste vara glad och skärpt hela tiden) ... En ridtur i skogen med Appe och två klasskompisar blev det i förmiddags, efter vi hade mockat och tagit ut hästar. Jag fick köra spån med Avanten ;p det tog ett tag och lära sig hur den funkade ^^ Sen hade vi växt o djurliv... mmm.. mkt roligt, yeah. not. Fick en sån sprängande huvudvärk bara pangbom :o Känns som om nån trycker i sidorna på mitt huvud HELA tiden. Och så har man ju inga alvedon heller :O jädra f*** dag!! Förutom ridningen då (A) och nu ikväll har jag och några i klassen varit i ridhuset och två av dem har sprungit igenom dressyrprogrammet som vi ska ha imorgon till Dressyrtävlingen. Ska troligtvis vara där och fota :) Nu ska jag strax duscha, sen få mina naglar målade av älskade Frida :D Sen blir det kvällsfika och sen sova ! :P Ha en bra kväll. Puss! /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0