Bloggtorka i stormen...

Ja jag har som ni har märkt inte bloggat på ett tag nu... För att jag har haft mycket i skolan, och i helgen var jag hos min bästa vän Frida i Sölvesborg och pallade inte då vara osocial mot henne och sitta med en
iPod upptryckt i facet :p ni får helt enkelt stå ut med att läsa mycket och mer sällan :) vi har haft det jättekul i helgen, kollat på Breaking Dawn, och ätit en massa gott :) i veckan så har jag ridit, hade hoppning i måndags (?) och red då älsklingshästen Avocado. Gick rätt bra trots min hopprädsla som jag har fått nu efter alla dessa gånger jag har ramlat av... Avocado stannade på
ett hinder och det var för att jag drog
I han för mkt. Annars så hoppar han allt. det ät därför jag tycker så mycket
Om han. Plus sin personlighet, visst han är inte den snällaste i boxen, men
det är för han är huvudskygg. Ska tävla han på tisdag och då kommer även pappa och kollar på :D undrar bara vilken höjd jag ska ta.. 50 eller 70? Svårt val :/ det finns även 1m-110 cm men det tänker jag verkligen inte hoppa! Nä, såna höjder får vi
Lägga på hyllan. Vill först känna känslan av att vara duktig på en 90 cm's bana...

Helgen som kommer blir det Öland <3 baka pepparkakor med farmor! Mys <3

Kram
/J


Kommentarer
Postat av: Jane Melander

Jag har saknat dig! Hästar har en egen vilja ibland! /KRAM!!

2011-11-29 @ 14:38:07
URL: http://universum777.Myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0