Ändrade planer i helgen ;)

I fredags följde Lisa med mig hem eftersom hon missade bussen och det var den sista bussen dom gick. Mamma skulle ändå hämta mig i stan eftersom jag skulle passa Edvin på Leos lekland. Riktigt kul va det :)

Sen på fredag kvällen gick vi till fritidsgården och träffade lite roligt folks :) sen gick vi hem och cpade oss vid datan xP
På lördagen sov vi länge, sen bara latade oss typ :) idag sov vi till 9, käkade frukost och gjorde oss i ordning och spelade Sims 3 :) sen åkte lisa till skolan, och vi andra
Åkte till morfar och åt midda :) fars dag ni vet ;)

Nu ska jag fortsätta plugga -.- har prov på tisdag >.<
Imon blir de gå upp bajs tidigt och sen åka till skolan.. Suck!!

Aja, puss och godnatt !
/jossan


Kommentarer
Postat av: Jane Melander

Hoppas att du kom upp i morse som du skulle! Ha det bra!



KRAM!!

2011-11-14 @ 17:14:57
URL: http://universum777.myshowroom.se
Postat av: Josefin

Ja det gjorde jag tillslut! =)

KRAM!

2011-11-16 @ 06:47:27
URL: http://horsepoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0