Älskade och underbara helg!

Det var såå himla underbart att komma hem i fredags! Sigrid hämtade mig när vi hade slutat vid två och då åkte vi in till stan och tog en fika på askelyckan sen gick vi och kollade lite i affärer! Riktigt mysigt :) sen körde hon hem mig och vi gick igenom läxor och sånt de kommande veckorna :) sen körde hon hem till sig. Och jag började med städningen som är mitt lilla uppdrag när jag är hemma gör att jag ska ha nåt att göra :P
I går (lördag) så hade jag en så djävulsk huvudvärk så jag trodde att mitt huvud skulle sprängas i miljontals bitar! Det var inte särskilt kul :o
Men när jag sen drog på mig gummistövlarna och mössan och betedde mig ut i skogen gör att plocka lingonets till mamma så släppte det för ett tag, när jag kom in igen gjorde det lika ont -.- vet inte om det kanske kan ha med den lampan vi har uppe nu när vi målar trappan och taket ?

Sen satt jag en stund vid datorn, sen gick jag och min älskade lillebror till lekplatsen :) det tyckte Han var riktigt roligt :) tror jag håller på att bli sjuk, för det är en jäkla hosta jag har fått :( säkert bara gör det är så kallt på rummet på internatet *suck*

Nu ska jag gå ner och käka frukost ^^

Ha en fin dag! :)
/ J


Kommentarer
Postat av: makkan

fin bild och krya på dig så att du inte blir sjuk :)

2011-11-20 @ 13:01:09
Postat av: Jane Melander

Där ser du hur det kan gå nr man städa! Man får huvudvärk dagen efter! Är det värd det?



KRAM!

2011-11-21 @ 17:07:28
URL: http://universum777.Myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0