Sjuk >.<

Mådde riktigt jävla illa igår kväll,
men jag trodde det var för att jag hade ätit ngt, men sen efter en stund så kännde jag på min panna,
SKÅLLHET. Jag tänkte då : jaja men det är nog bara för att det är så varmt här... men det var de inte, efter en stund fick jag som en blixt från klar himmel en sån B huvudvärk, och började hosta :s

Så, nu ska jag gå ner till bussen och åka hem,
Ska bli skönt. Ska bli spännande och se hur mkt feber jag har :/
Brukar ligga runt 42 grader :(

Fast, nu får jag längre tid på mig att plugga på provet vi egentligen skulle ha haft idag,
Och igår när vi hade traktorkörning så sa Börje (läraren) att vi skulle försöka vara på så många lektioner som möjligt, och idag så är jag inte med ^^
Men jag har ju faktistk feber (:

Nu ska jag åka hem,
ha det bäst <3

KRAM
Josefin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0