Onsdag!

Denna dagen är bara åt helvete,
Jag är fortfarande ovän med min bästa vän :'(
Eller ja, det är hon som är ovänn med mig,
jag vet inte vad jag har gjort och jag vet inte om jag kommer att få reda på det heller,
Jag kan störa mig så mycket på henne bara.
Och idag så rök vi ihop..
Började skrika på varann om INGETTING!
Jag blir så trött på henne.
Det ska bli skönt att flytta till enkelrum, riktigt jävla skönt ska de bli!!

Fan, jag hatar att vara ovän med henne.
Det är nog det värsta jag vet..
för hon betyder så jävla mycket för mig.
Jag vill inte förlora henne.

<3

Nu ikväll har jag varit på börjes med Frida , det var jätte roligt :)<3
Köpte en chokladkaka och fika ^^

Kanske skriver mer sen,
puss.

/ Jossee (:

Jacob Gerhartz <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0