Uppdatering (:

Hej!
Jag undrar hur jävla irriterad man kan bli egentligen?!
Känns som om jag snart kokar över!
Jag kan fan inte kontrollera min ilska..
I torsdags när jag kom hem från skolan,
så visste jag inte vart jag hade lagt mitt busskort,
"aja, jag hittar väl det imorgon" tänkte jag då,
Sen gick jag upp och la mig i sängen med teoriboken...
Somnade och sov till typ tio..
Sen gick jag ner, tvättade mig och borstade tänderna..
(Tänkte inte på busskortet)
Sen gick jag upp och la mig igen och lyckades somna om,
(Det trodde jag aldrig att jag skulle göra)
Fredag morgon
Tandläkaren, äta, plugga, bråkade med mamma, sova.
Lördag
Vaknade typ halv ett,
Åt frukost,
Hemma själv.
Tv. (Simpsons och family guy)
Pluggade
Somnade typ vid ett.

Söndag
(Fortfarande hemma själv)
Vaknade tolv,
Åt frukost
Pluggade
Städade mitt rum (NOGGRANT!)
Åt
Gick och la mig runt tio, somnade vid halv tolv -.-
Måndag
Vaknade 06:13 ( segade mig lite)
Åt frukost,
Drog på mig kläderna
Gjorde mig i ordning
Gick till bussen.
Och nu är man här,
På skolan :)
Här är jag glad,
Här finns det inget som heter ledsen.
Visst, man kan vara ledsen och sur ibland,
men inte lika mkt som man är hemma...
/ Josefin (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0