Vilken underbar dag :)

Jag vaknade runt 11, åt frukost, fixade mig, sen gick jag en lååång runda med Elsa och Babsan, vi gick ner till havet så fick de bada. Det tyckte de jättemycket om. Jag kastade ut en sten till babsan så dök hon efter den och kom tillbaka med den i munnen :')  Har tränat henne på det jätte länge nu, och så idag kunde hon det :') Jag blev så stolt :'D

Jag funderar på att lära henne rulla runt också, då hon redan kan sitt, ligg, tass och apport.
Skulle vara roligt och lära henne det faktiskt :) <3
 

Nu ska jag gå och fixa sminket, sen ska vi åka in en sväng till Borgholm. Eller så tar jag cyklen in lite senare, får se hur det blir :)


Skriver mer ikväll.

Kram
Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0