Tråkigt väder..

Att det till och med kunde regna och blåsa på öland ..
Det är inte ofta de händer ;)

Har för det mesta bara suttit inne idag, tittat på film då farmors tv är helt cp -.-
Jag tittade på Älska mig och stallkompisar 8 :) <3

Varit ute med dogsen också, eller tjaa. en av dom :p den andra orkade inte följa med.. hon är lite lat av sig ( vilket hon har anledning till att vara idag) xD

Lyssnar på musik just nu och blir helt förälskad i Chris Medina - What Are Words ..
Åker verkligen rakt in i hjärtat ^^

Farmor kommer strax hem så då blir de väl käk, sen måste jag packa xd har inte gjort de än och jag åker hem imon eftermiddag ^^

Kramar
Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0