Tisdag/onsdag :)

Tjo Bacon på er allesammans! :D

Förlåt för dålig uppdatering, men det blev en sen kväll igår (a)
Var hos Rebecca till typ kvart över tio, sen cyklade jag hem , var hemma runt elva x) sjukt läskigt att cykla i mörkret :ooo

Hade det jätteroligt, men sen vid halv sju kom hon på att hon skulle jobba, så jag och A fick göra henne sällskap i affären tills hon slutade, sen åkte A hem. Jag och Rebecca gick en vända på stan, snackade lite och så, sen gick vi hem till henne och käkade glass ;D
Åt sammanlagt 3 glassar den dagen, hihi (A) <3

Vaknade hyfsat tidigt idag, trots att jag inte gick och la mig förrensNu sitter jag här och äter frukost, ska snart ut och springa en runda, sen efter det ska jag gå en sväng med doggsen :)4

Kanske det blir ett dopp i havet lite senare också :)

Hoppas ni alla får en fin dag.

Kramar
Josefin (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0