Söndag!

Härliga söndag, sova länge.. slippa ha massa "måsten" i huvudet¨, ja jag älskar det! :D <3
Vaknade runt 10 i morse, åt frukost med mina kusiner som också är här hos farmor och hälsar på, men de stannar bara till tisdag :)

Det blir grillkväll ikväll med kusinerna och min far och hans familj kommer antagligen hit. Ska väl bli skojjigt ...
ironi


Jag har varit ute och gått Elsa, farmors ena hund, en lång runda kring campingarna här omkring gick vi :D Mycket skönt att röra lite på sig ^^

Jahapp, nu vet jag inte vad jag mer ska skriva...
 
På fredag åker jag eventuellt hem, fest på lördag hos en klasskompis ;D
På söndag blir det falkenberg - Vallarna :) En grej vi åker på varje sommar :)

Fast mest av allt ser jag framemot Turkiet resan v.41.
Ska bli GRYMT skönt att åka utomlands! :D


Puss och kram
Josefin :)<3


Kommentarer
Postat av: Jolin

hahaha visst är hon söt! :)

2011-07-24 @ 18:20:20
URL: http://pinkpoweer.blogg.se/
Postat av: Josefin

Åhhu ja :D väldigt söt :')

2011-07-24 @ 20:55:37
URL: http://horsepoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0