Nu kör vi igång igen ;)

Hejhejhejhej ...

blablabla


Ja, nu startar jag igång bloggen igen, dels för att jag vill berätta om mitt tråkiga liv... haha nej ja bara skojja :)
Jag har ett bra liv faktiskt, livet har ju sina upp och ner kullar ;d

Iallafall, mitt sommarlov än så länge har varit helt okej...
kunde varit bättre men så är livet :)
Jag firade midsommar +födelsedag (samma dag) på öland hos min farmor i köpingsvik med Jacob <3

AHMEN HALLÅ! VI VET INTE VEM DEN DÄR JACOB ÄR?! :O

ah just de, förlåt.. jag kommer till det nu då :p
Jacob är min pojkvän sen 7 månader tillbaka, han gick på samma skola som mig, men eftersom han är 18 år så tog han ju studenten i början av juni,
väldigt tråkigt för mig, men som sagt så är livet :)

Jag har varit lite överallt i sommar, Falkenberg, Ugglarp, Karlskrona, , Kristianstad, Borgholm, Köpingsvik, Växjö, Kalmar, Hovmantorp, lessebo m.f.l. ^^  fast det är som vanligt med mig, flänger och har mig, haha :D

Men jag har ett ställe där jag inte har varit i sommar,
och det är på hästryggen...

Går och hänger mig med detsamma :<

Nej jag bara skojja, skulle ALDRIG göra det, så oroa er inte ;)

Jag har sammanfattande haft ett väldigt konstigt sommarlov än så länge,
vissa dagar har jag inte gjort någotting alls, bara suttit rakt upp och ner och sett fåglarna flyga förbi...

I belive i can fly, i belive that i could catch the sky...

Och vissa dagar har jag faktiskt rört på mej o.O ;D

En sak ska ni veta...
Jag har gått NER 7 kilo sen vi hade skolavslutning, dvs. 16 juni..
Det är helt sjukt :o Men nu skäms man inte direkt när man är på stranden längre, man kan gott och väl visa sig utan att krypa in i sitt skal ^^

Hoppas att ni andra också har haft ett bra sommarlov :)

KRAM
Josefin Andersson :)

Hoppas att ni också har haft ett bra sommarlov än

Kommentarer
Postat av: Jolin

Jag har sagt det förut och säger det igen, pallra dig ner till oskarshamn så får du ridaaa! ;) <3

2011-07-18 @ 20:05:46
URL: http://pinkpoweer.blogg.se/
Postat av: Josefin

åh, tack! :D Men hur skulle de se ut egentligen, jag på Greta xD skulle ju se skit liten ut ^^ Men häst som häst :D <3

2011-07-19 @ 17:26:12
URL: http://horsepoweer.blogg.se/
Postat av: Jolin

Nejdå, ida såg inte så liten ut, asså du är ju ganska lång så det ser inte så komstigt ut! :)

2011-07-19 @ 23:29:35
URL: http://pinkpoweer.blogg.se/
Postat av: Josefin

haha ja sant :P Vi får se om jag kanske hittar till Oskarshamn någon dag nu i sommar ;)

2011-07-21 @ 21:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0