Konstig liten dag idag ...

Idag har det varit en ganska konstig dag enligt mig faktiskt ..
Vaknade kvart över 6, ner och äta frukost, på med kläderna, borsta tänderna, på med lite mascara och åka med mamma till jobbet...

oj vad roligt då...

Nja, hennes typ av arbete är verkligen inte min grej, men det är tidsfördriv ^^
36 dagar kvar tills skolan börjar , och jag LÄNGTAR! (a) ♥

Hade de ganska bra på "jobbet", är med en as schysst tjej som heter Julia, hon ska börja på ryssby till hösten, vilket inte är så långt ifrån ingelstad ^^ ♥

Åt en marabou chokladkaka igår och tittade på lotta på liseberg, tyckte bara så synd om mig själv just då, vet inte varför , men ÅÅH vad gott de var :D

hallå, börja inte drömma om den dumma chokladkakan, asså shiieet -.-

okej, jag ska skärpa mig :)
Men jag måste bara säga att Marabou Apelsinkrokant är min absoluta favorit ♥♥

Vilken är eran favorit? :)
oroa er inte, jag accsepterar allas åsikter ♥


Nu ska jag kolla klart fb och bdb sen blir de duschen :)

Puss och kram! ♥
Josefin Andersson ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0