Härliga Torsdag...

Idag var jag med mamma på jobbet igen, ska jobba där nästa år när jag har fyllt år såklart ;)
Inte för jag ska bli Vårdbiträde när jag blir äldre, nähä du.. jag SKA bli hudterapeft (vet inte hur de stavas..) Då jag tycker det är roligt att massera folk, bota deras smärta :) Jag är speciellt inspererad av aknupunktur(stavning?) Vi får se vart de leder mig, men drömmen är ju att ha ett eget sånt ställe, där man kan koppla av och bara njuta av att bli omhändertagen, sen stall och hästar runt omkring :) Kan till och med se det framför mig.. ååååh! :D

EEEEUMMM...
*Trying to live you up aigen*
Conecting failed, please try aigen.
*Trying*
Biiiiip, Biiiip,
ah, Josefin! Welcome back on earth! :D

Okej, Okej, förlåt om jag var borta lite...
Tänker inte satsa på att bli tävlingsryttare på heltid, nejnej... Kan inte satsa på något jag redan nu vet att jag inte kommer att bli och för det andra så skulle jag inte klara av pressen man har på sig att vara tävlingsryttare, så de så ^^

Men som sagt, jobbet med mamma, hem, käka, fix, och sen in till med mamma och Edvin :)

Toys'rus  - Jag köpte en dvd film, och Edvin skulle såklart ha allt i hela affären, haha :D Söta de där små! :)
Grand Samarkand - Fick min rosa jetset klocka utbytt... Den hade tappat en prick (den som visar 4:an) Och jag hade inte ens haft den i en månad ! :o Men det fixade sig så att jag fick en lika dan fast ny , för det skulle ta 3 veckor för dem att laga den , och jag klarar mig inte utan klocka så länge! :o Men jag fick en ny och blev glad sen gick vi till Maxi och där fick Edvin en Svambobfilm av mamma, så blev han glad och sen ville han hem fort som möjligast och titta på den. Men somnade i bilen en stund, sen var det inte länge han tittade på filmen innan han somnade, han är ju för go den lille pajken! <3

Nu blir det tv:n och en kopp te sen sängen :)

Var rädd om dig.

Kram
Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0