Äntligen Fredag! :D

Ja du, nu är det fredag,
Känner mig så otroligt glad idag, vaknade upp med ett stort leende..
inte för jag vet varför.. klockan var trots allt 6:15 -.- Men det var bara till och tacka för de och göra det bästa av dagen :) <3

Samlar kraft och mod nu inför ett jobbigt möte jag ska på i början på vecka 33.. Usch, tror inte ens jag vill tänka på det :(
Skit sam, 
Har jag jobbat som vanligt, men sista dagen på jobbet och det bjöds på fika :D
Mycket gott ska jag säga er :)

Åkte hem, städade upp på mitt rum ..
Om ni inte har missat de så är jag en städfantast, klarar inte av att se massa damm xD <3

Sen lekte jag med min lillebor Edvin, sen mat, blrv Tacos, nomnom! :D
Cykla till affären och köpa godis,
Hem leka med Edvin, mamma och jonas åkte och hälsade på några vänner. Jag blev hemma med Edvin, varken han eller jag ville slita oss från legobygget ;) haha ;D

Vi byggde klart en helikopter, en polisbil och nästan en lastbil, lite roligt och bygga lego faktiskt ^^

Sen godisätande framför tv:n, Scooby Doo var tydligen uppskattat, men den var på engelska så det var inte så där jättekul för Edvin, han somnade ganska kvikt :p sen tittade jag på en film istället och käkade upp en Marabou Chokladkaka helt... ensam :$ Fy mig!
Springa ett varv runt en lyktstolpe så blir jag nog av med de kalorierna! haha :D

Nähepp...  Om man skulle hoppa i säng,
ÄHUM! Man FÅR INTE hoppa i sängen!

vet jag väl, men man uttrycker sig så ;)

Imorgon blir det Köpingsvik. Ska hälsa på min kära farmor :)<3
Blir där en vecka, sen kommer jag hem och ställer till med mer bus ;D

Godnatt, sov gott.

Ta hand om dig.

Kram
Josefin :)<3


Nyaste bild på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0