åh vad jag är bra :D

hejhejhejhejhejhejhej och HEJ! =D

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej -.-'

Vet ni vad?! :D
Jag håller på och fixar så att en kontakt till mig kan fixa en bloggdesign :D
Har beskrivit den i minsta detalj, så vi får se hur den blir sen när den är färdig :D
Men snacka om att jag blev happy när jag såg att han kunde göra gratis bloggdesign eller? :D

Dagens lycka, haha ;D
Imon bär de av tillbaka till Växjö, sen vänta på frida som kommer med 18:20 tåget, sen hem och leka med henne :D Taggar festen på Lördag till tusen!
Tror jag ska ha på mig mina nya byxor då också ;) Marinblåa midjehöga, tajta byxor med guldig dragkedja baktill, vet bara inte vad jag ska ha till! :o

Ska se om jag hittar någon bild på dem tills imon, elr om jag tar en egen bild ;)
får se :)

Nu ska jag göra ansiktsmask och njuta av att leva :)
Godnatt med er

 puss
Josefin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0