Torsdag! :)

Tjenare bloggen!

Idag är det torsdag och jag har haft sovmorgon till nio idag :D brukar annars få gå upp vid 7 på morgonen, eftersom vi börjar vid 8 -.-'
Hade svenska första timmen, redovisade om enhörningar, det gick helt okej faktiskt :D
Så nu sitter man här hos Sophie och försöker skriva lite på svenska uppgiften vi fick... men det går inte så bra för jag fastnade här xD
Ikväll ska jag träffa pojkvännen min, vi ska prata om saker och ting, för jag börjar redan bli skoltrött ..
Något mysko är det... Och sen ringde mamma igår kväll och börja tjabba om massa jädrans skit -.-'
Orkar snart inte med henne längre... Ännu bättre... Lisa ska flytta till sin pappa i Halmstad nu, eller ja, hon ska ju bo här under vardagarna men på helgerna ska hon vara i Halmstad ...
Lite tråkigt men det är ju för hennes egna bästa <3
Har hjälpt henne med mycket med hennes familjeproblem, så jag hoppas verkligen att allt löser sig nu <3

Här kommer lite bilder :)
Jag och Lisa <3                   bästa vännner <3

Jag (:

Kraaaaaaaaaaaaaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0