En ovanlig måndag

Tjänare! ;D

Idag är det ingen vanlig måndag, det är en måndag som jag inte har gått upp förrens vid halv nio.
Jag brukar annars gå upp vid 05:50 eftersom min bussresa mot ingelstad börjar vid 07:05 och eftersom jag är tjej så tar det ju sin lilla tid ^^
Jag ska nämligen till sjukgymnasten idag och kolla upp min rygg , som jag länge har haft ont i, och det blir värre efter varje gång vi har ridit.. mest ont gör det efter vi har haft hoppning :( Så där är det ännu en fördel till att börja med dressyr istället ^^ Men eftersom vi hade hoppning två gånger förra veckan, på tisdagen hade vi hoppträning för Pernilla Berggren och i fredags hade vi hoppning på inviduella valet (: ( berättade om det när jag hade Apodiktus..)

Så jag åker inte till skolan förrens ikväll, efter jag har varit hos sjukgymnasten..

nähäpp.. nu måste jag gå om jag ska hinna med bussen :)



KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0