Woups! De var ett tag sen ^^

Tjena! :)
Förlåt för en dålig uppdatering, men jag har inte haft någon tillgång till någon dator,
Åkte INTE hem i onsdags från halmstad, utan jag blev kvar där tills fredagen, då åkte jag hem med farmor. Hon släppte av mig hemma hos mig och fick en kopp kaffe och nybakta bullar :)
Sen .. åkte hon hem.
visst, det var skönt att vara hemma, men på ett sätt inte..
Har alltid så förbannat tråkigt när jag är hemma!
MEN sen när mamma kom hem så fick hon något jädrans "vara-snäll-ryck" så vi åkte in till stan och köpte pizza, eller ja, min storebror och jag delade fifty fifty, vi köpte en kebab/pommes pizza och en kycklingrulle och delade båda på två, så att båda fick hälften av varje, sen köpte vi en fet godis påse och hyrde 3 filmer :)
* I rymden finns inga känslor
*The messenger 2
* Någon amerikans romantisk komedi med Jennifer Lopéz som skådespelare x)

Sen har jag bara...
Pluggat
Städat hela nedervåningen
Tvättat
Städat mitt rum

Jaaa, det var typ de :)

Imorgon (1/3) så ska jag till Alvesta och skriva på några papper om en grej.

Och!
Jag har jävligt dåligt självförtroende,
Det räcker med att en person säger "du är så jävla trög"
även om personen bara säger det på skojj,
så tar det i mig jävligt hårt.
Känns som om jag snart går i tusen bitar.

Alla jag har sårat,
jag menade inte det,
Men detta menar jag
; jag är oerhört ledsen för detta
och jag säger förlåt.
Jag menar det.

KRAM
en ledsen
Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0