Tisdag! :D

Tja!
Idag är jag ÄNTLIGEN på skolan :D Det blev ett jävla liv igår kväll där hemma,
jag var så förbannad så att jag var tvungen att gå runt, sen var jag tvungen att slå i skrivbordet för jag var så förbannad!! Mammor kan vara riktigt j*vla irriterande ibland asså! Först säger hon en sak, sen har man ju det i åtanke : Ja vad kul, då ska göra det och det sen..
Men sen när mamma kom hem så sa hon: nä du får inte åka till skolan ikväll..

KLART som F*N att man blir sur! :(

Så imorse klockan 05:30 gick jag upp, åt frukost sen klädde jag på mig, bäddade sängen och drog upp rullgardinen. Sen gick jag raskt till bussen, och mamma låtssades som ingetting >.<  hon trodde inte att jag var sur på henne, hon trodde verkligen att jag hade förlåtit henne, men glöm det!

Och så idag, började vi klockan 8, och då skulle vi vara i stallet, men jag hade verkligen ingen lust, men gick ändå... får inte ha någon frånvaro , vill inte ha det heller (;

Haop, om man skulle ta sig två våningar ner och äta lunch ;p

Skriver kanske mer ikväll :)

Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0