Simhallen :D

Hej!
Idag hade vi friluftsdag,
jag och Lisa varit i på äventyrsbadet i växjö. Det var riktigt roligt, vi åkte vatten rutchbanan typ hundra gånger xD
Jag vet inte vad det är med mig, men jag äter huuur mkt som helst nu för tiden :s
I förmiddags så åt jag tre frallor, ett ägg och en mugg med varm oboý, På simhallen fick vi spahetti och köttfärssås. Jag blev inte ens mätt på det, så jag fick äta upp resterna på Emmys pommes och falafel (hon är vergitaian) men jag blev ändå inte mätt på de ;s¨
Sen på bussen så åt jag två frallor, som jag tog med mig från frukosten.
Och snart så ska vi gå ner och äta kvällsmat.. snacka om att jag är glupsk för jag äter upp min mat snabbast oxå xD
Jävla skiiit x)

Och så har jag prov imon i hästkunskap >.<
På fredag ska vi tömköra -.-'
Orkaaaaaaaaar inte >.<'

KRAM
/ En seg Josefin ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0