Mocka...Halma..Sopa... slavarbete!

Hejj,
Idag vaknade jag 06:00, men gick inte upp förrens 07:25 :P
Drog på mig ridkläderna, sen gick jag ner till stallet :)
Gosade med nordsvenskarna, mockade, halmade och sen sopade vi :)
Fyfan vad man känner sig som värsta stallslaven ;o
Sen selade vi på Hillman ( en av nordsvenskarna) spände för, sen körde vi en runda :)
Först körde Emmy, och jag satt bakom. Sen körde jag och Emmy satt bakom mig.
Jag älskar att köra. Det är svårt, menvafan, de e ju ridningen oxå ibland :)
Det blir lite variation, vilket jag gillar :)
Igår fick jag ett uuuur gulliigt kort av J.G och han fick sin present , de var ju trots allt alla <3-ans dag ^^
Sen blev de massor med snack och en bra film, behövde verkligen snacka med honom,
Det händer så mycket runt omkring mig just nu, och jag känner mig väl lite osäker över att prata med andra om det, han förstår mkt bättre och hos honom stannar allt.
Jag älskar verkligen honom <33

Nu ska jag gå och sova några timmar, sen blir de duschen :)

Puss!
/En beskymrad Josefin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0