Härliga måndag igen! :D

Jahapp!
Då var det måndag igen,
jag borde nog egentligen skriva min svenska läxa.. en saga på minst två sidor..! -.-'
Egentligen tycker jag om svenska.. men inte att skriva massa sagor ._. tycker det är roligare med grammatik :)

just de!
Jag var på Ullared igår med mamma och Rasmus :D

Här kommer listan på vad jag köpte..

Ridbyxor
Mjukisbyxor
Shampoo
Balsam
Body Scrub
Body Butter
Chips
Malteters (godis)
En liten Björn Borg sminkväska
Foundation
Ämnesblock
Flicka  2 (film)
Passione (CD)
Klädrullare
Strumpor
Deospray
Värmeskyddande spray
Värmeskyddande cream
Ansiktsmasker
Ansiktscream
Ridstrumpor
Iphoneskal - har ingen iphone, men jag har en ipod som liknar en iphone :)
aah, det var typ de ;p


Hela kalset gick på 1297 kr ^^
Idag har jag gjort matteprovet för kapitel 3 och jag fick 11 poäng! :D 10 var godkänt, så när jag lyssnade på när våran mattelärare räknade ihop alla rätt och sa.. jaha du.. 11 poäng här..
Jadå blev jag huuur glad som helst!! :D :D
It make my daaay ;D

Ah, men nu ska jag f*n ta mig i kragen och skriva den förbaskade svenskan ^^

KRAM!
/ En GLAD Josefin :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0