Härliga lördag! :)

Hejsan alla läsare ^^

Idag har det varit en helt okej lördag faktiskt :)

Blev väckt klockan 11, åt frallor till frukost som mamma hade köpt,  sen gick jag och la mig en halvtimme till xD

Sen.. klädde jag på mig mina kläder, lekte lite med Edvin, sen åkte vi till morfar och flavia ( min låtssas mormor) och åt nybakta kanelbullar, och köttfärslimp mackor x)

Sen köpte jag godis som inte går att leva utan (a)

Åkte hem, städade mitt rum och de ställerna jag och mamma har kommit överrens om :)

Sen kom Daniel, Erika och Oskar hit och hälsade på :) ( Erika jobbar på Ingelstad, där jag går ) Snackade lite, sen åt vi hallonpaj som mamma hade gjort :) Sen blev det mer prat, jag och Erika pratade om hennes hästar som hon har hemma, att hon skulle vilja ha hjälp med dem nu när tävlingsäsongen börjar , eftersom hon tävlar ganska mkt i hoppning så kan det vara jobbigt att göra allt själv :)

Så.. vi får väl se :D Tycker jättemycket om hennes ena häst som hon har hemma, en korsning mellan svenskt halvblod och fjording , även om jag blev sparkad på låret av den i sommras så älskar jag ändå henne  :D

Imorgon blir det av till Ullared och spendera massa pengar :D Ska iallfall ha nya ridkläder och några tavlor, och två par mjukisbyxor, shampoo och hårinpackning.. Dressyrspö och en massa annat ^^ En och en annan cd ska det oxå bli ^^ Återkommer med det på måndag :D

Ha det så bra!


Pok
Jossaaaam (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0