Halmstad! :)

Tjenis :D
Jag har varit här i halmstad sen i lördags kväll,
Vi hade barnkalas i Söndags för Matilda som fyllde 2 år :)
Blev god mat och marängtårta, nomnom :)
I Måndags den (21/2) Var det bara jag, farmor, Chatrin, Alexander, Lovisa och Matilda hemma,
min farbror Henrik var tvungen att jobba :)
Såååå, vi åkte till bowlinghallen och bowlade :)
Det gick bra, jag kom tvåa :D
Sen åkte vi till donken och åt mat,
Sen åkte vi vidare till hemmakväll och hyrde filmer,
Det blev... 5 filmer,
4 godispåsar..
Det gick på 260 spänn xD <3
Ni kan ALDRIG gissa vems godispåse som vägde mest? (A)
MIN ;D
Men farmor betalde så det gjorde ingetting, plus att det var jätte länge sen jag åt godis, faktiskt ;)
Och idag så har jag och farmor varit barnvakt heeela dagen,
okej jag sov till tio i tio, men det kunde ha varit värre ^^
En gång sov jag till halv 5 på eftermiddagen ;o
Imorgon åker jag hem med bussen,
ska bli skönt och komma hem, men ändå inte :s
Ska plugga som en liten idiot,
Ska sitta där på mitt rum och ruttna -.-
ajaaa,
Ha det bäst
KRAM
/Josefin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0