The last day...

Idag är sista dagen på jobbhelgen. Ska bli rikigt gutt att komma hem till min egna sköna säng!
Baka julgodis och köpa julklappar blir denna veckans måste! Vet bara inte vad jag ska köpa till pappa i julklapp! :o
Jag vet iallafall vad jag kommer att få av han i julklapp ^^  Men tänker inte avslöja de här ;d
Mockat, tagit ut hästar, spånat och sopat har jag gjort idag än så länge iallafall i stallet. Åker hem direkt när vi är klara med stallet :) Mamma kunde inte hämta mig eftersom hon jobbar. Men bussen duger också (Y) Bara jag kommer hem så är jag nöjd.

Har ni några bra förslag på vad man kan köpa till sin pappa i julklapp?
:)




Kommentarer
Postat av: makkan

något som visar hur mycket du gillar honom ??

2011-12-19 @ 21:19:42
Postat av: Jane Melander

Vad nyfiken jag blir!!



Ha det bra!!



KRAM!!

2011-12-20 @ 00:03:38
URL: http://universum777.Myshowroom.se
Postat av: Jane Melander

GOD JUL!!



KRAM!!

2011-12-23 @ 19:19:33
URL: http://universum777.Myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0