Söndag igen!

Jahapp då var de söndag igen och en helg har redan gått och tredje advent är har det också blivit även detta året :) Har mest bara tagit det lugnt i helgen efter en rätt så jobbig vecka. Har som vanligt haft mycket att göra, kommer sent i säng gör man också, tyvärr. Även om jag älskar att sova så klarar jag inte av att lägga mig tidigare än elva? :/ Var hos läkaren i fredags, kollade blodtryck,vikt och längd. Och det såg bra ut, men hade gått ner 2 kg sen senast och det kan jag inte riktigt förstå.. så mkt onyttigheter som jag trycker i mig om dagarna x) Dränker flingorna i socker på morgonen, 10 sockerbitar i teet på kvällsfikat... Ja, jag får inte riktigt ihop det där alltså ... Menmen :p Sen gick vi till apoteket och hämtade ut mer medicin och köpte en ny medicinburk (Måndag-Söndag) Efter de körde vi till Willys och handlade mat och fredagsmys såklart ;D Sen hemåt :) Det var riktigt skönt att komma hem! Har inte varit hemma på två veckor, och det kände jag verkligen. :) Igår (lördags) så var jag,mamma och Edvin i stan, tittade efter skor på Din sko och Skopunkten men jag hittade inga vinterskor jag ville ha :( Suck.. Men sen gick vi en sväng på Grand samarkand och då köpte mamma sig lite kläder och två tröjor till Edvin. Jag var inte riktigt på shopping humör då, så jag orkade inte ens titta efter något ... vet inte riktigt vad det var med mig, men kanske de var för att de var så mkt folk ? Hmm.. lustigt de där :) Sen åkte vi hem, lagade mat och sen chillade vi resten av kvällen medans Jonas och hans pappa var händiga och la halvklart vårat golv. Som idag (söndag) blev klart och snygg blev de! :D Nu ska jag fixa mig lite, sen ska jag åka till skolan ... orkar inte.. men det är skönt att detta är sista veckan! Sen ska jag jobba 16-18 och de ska bli en upplevelse... eller nåt ;) Kramkram! /J

Kommentarer
Postat av: makkan

bra skrivet :) <3

2011-12-11 @ 19:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0