Shopping med farmor!

I fredags så blev typ inget som jag hade tänkt mig :p Sigrid kom inte för hon var tvungen att jobba över... Så jag fick skjuss av en god vän i stället från skolan :) hamnade i Växjö runt halv tre, gick med Lisa en snabbis in på KJ'store och kollade runt lite :) sen åkte hon med bussen till Halmstad.. Så då var jag ensam i Växjö i 1,5 timme. Kul ;) men sen lyckades jag övertala en bra vän till mig som bor i växjö att göra mig sällskap, så den sista halvtimmen hade jag någon att prata med iaf ;) sen blev de tåget till Kalmar, sen sitta där i en halvtimme. Sen ta bussen till köpingsvik :) men var nära att missa hållplatsen för jag somnade men som tur var vaknade jag precis innan ;)

Idag så har jag och farmor varit på stan, jag fick ett par WESC jeans och en SVEA mössa :D sen åkte vi till netto och köpte mjölk och youghurt och lite lördagsgodis såklart ;) fick även ett par thermoleggings som farmor sa var jättebra, hon hade lika dana hemma :p
Sen åkte vi ut till gravarna, och tände ljusen vi hade köpt på Ica. Sen åkte vi hem och bakade pepparkakor :D efter det hade vi farmors två syskon här på middag, Ingemo och Berndt. Mycket trevligt ! :) när de hade åkt hem så tyckte både jag och farmor att hundarna behövde sig ett bad. Så en timme tog det för dogsen att bli rena :) men Elsa vart ju värst :p hon smet så det blev dygnsurt på mattan i hallen xD men sen var Hon snäll att torka :) Babsan var som vanligt, mycket lugnare och snällare ;)

En jättebra dag om jag får säga de själv :) nu ska jag nog sova.
Kram!
/J


Kommentarer
Postat av: makkan

låter som en trevlig helg :)

2011-12-04 @ 14:09:57
Postat av: Jane Melander

Det verkar som om du har haft trevligt! Alltid kul att gå ut med någon som större portmonää än en själv! Trevligt sällskap har du haft med farmor, Ingemo och Berndt också! Sedan bakat pepparkakor!!

Vilken söt vovve på bilden! Trodde först att det var Barbie, men hon är ju större!/KRAM!!

2011-12-04 @ 15:51:30
URL: http://universum777.Myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0