Okej, lite allt möjligt nu då! ;)

Dålig uppdatering igen.. ja jag vet :(
Men nu är jag tbx, bättre sent än aldrig eller hur? ;)

Lite uppdatering nu då :

24/12
Rätt chill, vaknade typ vid 8, åt julfrukosten (Gröt, julskinka, vörtbröd m.m) med familjen och sen fixade jag iordning mig :) Vi åkte till Jocke och Cin typ halv tolv och åt julmat, hade trevligt och de andra barnen väntade förväntansfullt på tomten :) Sen till slut så kom tomten och delade ut julklappar. Sen gick han och så öppnade vi de som låg under granen också :) Jag fick:
500 kr
Presentkort på Gekås
Mascara

Sen efter Kalle Anka så åkte vi hem och öppnade julklapparna som låg där :)
Då fick jag:
Ett kort där det står att jag får välja vilken stall/rid jacka som jag vill ha av Mamma och Jonas :)
Deospray
Romerksa bågar med Apelsinsmak
Stora Testboken
Adidas tröja
Converse väska
Glittrig Sjal

Och lite till men kommer inte ihåg va det var x)
Men sen får jag ju också mitt körkort betalt av mamma och balklänningen och en valfri stall/rid jacka kan hamna på vilken prisklass som helst ;)
Men sen blir de ju mer julklappar imon när jag kommer till öland ;D

Efter julklappsöppningen så tittade vi på tv:n och åt massa julgodis och så spelade vi ett sällskapsspel som Edvin fick av tomten :)  Sen var vi rätt trötta och sa godnatt :)

25/12
Vaknade av att jag hade något kletigt och kliande i högra ögat... Gick ner och frågade mamma om det var ögoninflammation. Yepp! Självklart att de var det -.-' Och ont i halsen hade jag såklart också fått >.<'
Så denna dagen tillbringade vi mest i vardagsrummet vid tv och julgodis bordet :p Jag läste lite i körkorts böckerna och tänkte : Ahmen, de här kan jag ju typ redan (sedan traktorkörkortet) -.-'
Så egentligen behöver jag inte plugga lika mycket som min storebror behövde, eftersom jag har fått lite påskjut sen traktorkörkortet ;D

26/12
Vaknade, snoozade en stund, gick upp och åt frukost. Gjorde mig iordning, tog på mig kläder och sen åkte jag och mamma till stan och gick på mellandags rean i stan :) Jag köpte mig två tröjor p
å på Gina Tricot. En marin blå och en röd(hittade ingen bild på den)Så jag är nöjd med dagen :)


Köpte denna idag :)

Nu ska jag börja packa ! Imorgon åker jag till Öland :)
KRAM!
/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

de lät ju inte ett skit fel eller illa förutom ögat och halsen då <3

2011-12-26 @ 23:41:46
Postat av: Jane Melander

Det var mycket fina julklappar! Synd att du skulle bli sjuk i helgen! Det blev ju jag med, om du läser mina bloggar?



KRAM!!

2011-12-28 @ 17:35:53
URL: http://universum777.Myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0