Nu tänder de till !

Började inte förrens 10 idag med att ha prov på olika terminsexamen ... Men innan dess var jag nere i snickeriet och målade på två av bommarna :) rött blev de, både på bommen och på mig x) men som tur är så vart man ju duktig och använde en sån snickarväst så man slapp få färg på kläderna. Det räcker med att jag lyckades få vit färg på min svarta jacka vid dragkedjan förra veckan ^^ efter vi hade haft prov (som gick riktigt bra!) Så hade vi lunch, och det var spagetti med köttfärsås! :D hela klassen typ vräkte i sig mat, dels för att de var så gott och för att vissa av oss var stressade ;p efter lunchen hade vi, eller ja.. Jag och två till stallet och då red vi markarbete :) jag fick No Limit och han hade jag aldrig ridit förut :) jag hade heller aldrig suttit på en häst innan som kan göra galoppombyten av sig själv, eller ja nästa :) det enda
man behövde göra var att flytta sig pyttelite i sadeln, sen woups! Så vart de en annan galopp! :D Det gick bra, även om de var första gången jag red han och det tyckte Magnus också att de gjorde! :) riktigt nöjd! :D
Efter ridningen gjorde vi de gamla vanliga.. Putsa satan, ta in hästar och fodra. Trots att vi bara var tre stycken I början så gick de ändå rätt snabbt :)
Och nu ikväll så har jag och Frida gjort läxa som tusan ! Och jag har även kollat in tre julklappar jag vill ha :D
*Svarta Whitaker ridbyxor
* Hicksted ridstövlar
* kingsland jacka :)

Kanske inte de direkt billigaste julklapparna men ska de va så ska de! ;D
Nu ska jag fortsätta dejta mina kuddar här i sängen ;)
Godnatt sov gott!

Puss!
/J


Kommentarer
Postat av: makkan

va duktig du är lillan ;)

2011-12-13 @ 15:00:13
Postat av: Jane Melander

Jag håller tummarna att du får något du önskade dig!



KRAM!!

2011-12-14 @ 19:01:25
URL: http://universum777.Myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0