Älskade Öland!

Jag kom till farmor i tisdags kväll efter en shoppingtur med Rebecca i Kalmar :) Jag köpte mig då en julklapp till farmor ( aa en till såklart utöver fotot på mig med ram) de var en Celiné Dion parfym med en body lotion i ett sånt paket. Sen la jag också till ett Depend nagellack :) till mig själv köpte jag en Arvil Lavigne parfym ( också ett sånt paket) och ett nagellack, rosa såklart ;) man får ju passa på när de är rea ;D Sen så var jag och farmor i onsdags hos pappa och Elisabeth. Klart alla barnen också :) pappa fick också ett kort på mig i en ram, fast med färg eftersom han typ inte har några kort på mig sen tidigare :/ Han fick det och en glasnalle där det stod en gullig dikt på ett papper bakom, de är svårt att förklara men jag tror ni fattar ;)

Av farmor fick jag:
Ett rosa nattlinne
En hästalmenacka
En tomte som rider på en häst staty
Pengar och
Ett skämtpaket (underkläder)
:)

Av pappa och de andra fick jag :
Pengar till att köpa ett par Whitaker ridbyxor
En Svea kofta
Ett rosa armband som Elisabeth hade gjort. Mycket fint :)

Idag har jag och farmor varit i stan och handlat, farmor fick i uppdagat att göra smörgåstårta tills imon när vi ska till pappa och de och fira nyår :) Men ja ska fira nyår med dem och Rebecca som också bor i Borgholm ;d
Det ska bli riktigt roligt :)

Nu ska jag fortsätta titta på tv, Disney channel. Haha ;)
Ha de så bra! <3


Kommentarer
Postat av: Jane Melander

Då blir farmor riktigt fin då! Kan du inte be att farmor skickar lite smörgåstårta till oss? Hon och Ingemo gör det godaste smörgåstårtorna och kroppkakorna!



Hälsa alla!



KRAM!!

2011-12-30 @ 22:36:32
URL: http://universum777.Myshowroom.se
Postat av: makkan

låter ju jätte trevligt :D <3

2011-12-31 @ 14:59:27
Postat av: makkan

låter ju inte ett skit tråkigt de ;) <3

2011-12-31 @ 15:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0