Ullared idag

Hej mina kära bloggläsare! <3

Denna söndag har tillbringats på Gekås med mamma. Jag köpte en del grejjer faktiskt :)

Jag köpte följande:
*En resväska - 250 kr
* En ny ridhjälm Svart.. 199 kr
* Jacson halsbuk på rea :o 10 spänn! :O
*Ansiktsmask - 9 kr
*Ämnesblock - 25 kr
* ILUV hörlurar , rosa - 99 kr

Och sen gick vi till sko kanonen och köpte nya dojjor :) Mina gamla var väldigt mycket utslitna om man säger så :o

Röda "converse" - 200 kr.

Jaaadu, det blev inte mycket shoppande, måste spara en hel del till turkiet också ju :) Måste kunna köpa lite lite grejjer där oxå ^^ Käkade när vi kom hem, Lövbiff och pommes ^^ nomnomanoma :D

Nu ska jag uppdatera mig lite här och där och sen blir det tv:n . massor med bra program nu ikväll ju :O

Ha det bäst! <3

Puss och kram
Josefin (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0