Rix fm fesivalen :D

Tjena!
Idag ska jag till växjö med Sophie och titta på Rix fm :D
Erik Segerstedt, Erik Saade, Erik Amarillo, Love generetion och massa fler ska dit :D
Det ska bli riktigt roligt! :D Taggar som tusan ^^

 Nu í denna stund håller jag på och fixa mig, om det är ngn som vill veta så har jag följande på mig idag:

*Svarta Tights
*Grått Ginatricot linne
*Rött Ginatricit linne med tryck på (orka förklara hur de ser ut) :P
* Svart munkjacka med huva - Ullared

Smycken:

*Rosa Jetset klocka
*Silvriga nitarband - Glitter
*Lila nitarband - Glitter

Sen ska jag ta på mig ngt halsband, har bara inte bestämmt mig för vilket än :p

Hoppas ni alla får en trevlig dag, för de ska jag ha´ ;D

Puss och kram!
Josefin

Kommentarer
Postat av: Jolin

Haha josse ta mer bilderr ;)

2011-08-05 @ 21:39:03
URL: http://pinkpoweer.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag har tagit bilder, ligger ute på fejjan :) Ska se om jag kan lägga upp några här också :)

2011-08-06 @ 20:42:41
URL: http://horsepoweer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har tagit bilder, ligger ute på fejjan :) Ska se om jag kan lägga upp några här också :)

2011-08-06 @ 20:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0