Internetlös..

Haft dålig uppdatering igen, yes i know.
Men det så att åskan tog både hemtelefonen och internet i tisdags elr var det onsdags (?) Satt i bilen typ en timme elr vad det var ... KUL.
Men mamma och Jonas köpte nytt internet i typ förrgår, palla försöka laga lixom ;)
Hemtelefonen funkar som den ska nu, det är ngt sjukt med den  :p haha :)

För övrigt har jag jobbat hela veckan, förutom Onsdags. Då jag var  Alvesta och uträdde några ärenden.
Sen åkte jag hem, förtvivlad och kände mig rejält omskakad, chockad. Visste inte vad jag skulle ta vägen.

I fredags jobbade jag 7-11. Riktigt skönt,
Sov, fixade mig och åkte till stan.
Skulle ha köpt en skinnjacka som var på rea, men ville spara pengarna till nya skor och ullared istället :)
Jacka har jag ju lixom 7 st redan, så jag hade inget behov av en till ;) Sen handla fredagsmys :)

Idag har jag städat mitt rum, vilket jag aldrig mer ska göra. Det bor spindlar under min säng. Och jag har spindelfobi. Sova på soffan i natt kanske? vi får se :)

Nu ska jag ut :)

Puss.
/Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0