Inför skolstarten ...

Jahapp.
Då börjar man andra året på gymnasiet imon då ja ...
Mycket blandade känslor kring det.

Det ska både bli roligt och spännande.
Roligt att träffa alla vännerna igen,
Spännande och se det nyrenoverade stallet och de nya hästarna.
Spännande och se vilket rum man får
Spännande och roligt med de nya ämnena :)

Roligt att träffa vännerna igen,
jaaa,joo ... MEN de vännerna man vill lägga tid och energi på.
Nämner inga namn, men jag klarar inte av falskhet.
Falska människor har ingen plats i mitt hjärta.
Finns f>n inget värre än människor som först t.ex skäller ut en och sen låttsas som om ingetting har hänt. Fuck that!

Visst, det är roligt med vänner o så, det är det verkligen.
Men det är
fan inte ett dugg kul med falska människor.


Det var det jag ville ha sagt.

En bild på Internatet där jag bodde förra året med Lisa.
Detta året ska jag verkligen inte bo där x)

Längtar tills vi börjar igen <3    Längtar grymt mycket <3

Kram
Josefin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0