Första skoldagen idag ja !

Jahapp, så var den skoldagen över :)
Har haft en både rolig och jobbig dag på sätt och vis.
Tänker absolut inte gå in på några detaljer.
Men jag kan säga som såhär :
Jag tänker inte lägga min energi på onödiga människor som snackar massa skit,
En grej är det om man säger vad man tycker om en person, dess klädsel eller något liknande. helt okej, man måste ju få säga vad man tycker.
MEN det är en heeelt annan grej om man säger vad man tycker till en annan person och sprider vidare det och får höra, t.ex.  Av R att E tycker si och så om dig.

skit roligt ... eller inte ...


Jag har hellre EN sann vän
än flera falska. Man kommer längre på det viset ska jag säga er.

Och lika dant det här med att man inte får betee sifg hur som helst , för då är man tydligen konstig.

den som sa det, var det ...  Ja något i den stilen typ :o

Jag har fått nya vänner idag.
Känns så jävla bra! :D

Och att vi hade så mkt gemensamt, ja det betyder verkligen för mig :') <3
och nej, jag fjäskar inte. Det gör man för lärarna ;)


Nu ska jag gå och lägga mig.

Godnatt, sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0