Uppdatering igen, Bad ... Yeapp.


Jag vet...
Jag har varit en jäkel på att vara dålig på att uppdatera.

STORT FÖRLÅT!

Det finns en anledning till allt här i världen, men inget man behöver förklara för då skulle ni typ sluta läsa ...









NU.

och det vill man ju inte ^^


Jag tänkte berätta för er hur mycket jag längtar tills skolan börjar.
För det är så här :

1. Jag har aldrig i hela mitt liv haft så bra vänner som jag har fått där.
2. Jag hatar fredagar nu för tiden, innan, när man gick på högstadiet så älskade jag dem.
3. Jag längtar varje helg efter att det ska bli söndag kväll så man kan åka till skolan.

och mycket mer...


Jag gör ingetting nu för tiden, jobbar hos mamma som tidsfördriv. Vill att tiden ska gå fort nu fram till skolan börjar. Sen får det gärna gå låååååångsaaaaaaamt.
Jag saknar mina cheyer <3
Vi ska ha fest när skolan börjar.
Jajamen.



Kyss och smek
näh, ingen jäkla fingerlek! ;)

Eran
Josefin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0