Bad updating ... Yep!

Förlåt för jag inte har varit så hajteck på att uppdatera sen i lördags,
men jag har inte direkt haft tid och blogga :p Och eftersom jag inte har det där största intresset på att blogga, utan är lite mer av att spela så har jag tillbringat min tid mest åt det ;)

Igår och idag var jag med mamma på jobbet (Äldreboende) hjälpte till på en av avdelningarna, ställde mig och kokade havregrynsgröt kl 8 på morgonen .__. Sen var det massa annat grejsimojs saker jag skulle göra, men ack vad trött man blir :o fast det kanske inte är så konstigt... jag somnade inte förrens halv tre i natt ... och sen upp vid halv sju. Heja mig! ;) Inte så cleaver kanske (a)

Imorgon så kommer Sophie hit , en kompis till mig som jag bodde granne med på internatet + att hennes mamma och min mamma är jobbakompisar :) Världen är allt bra liten ibland ...
Sophie sover här till lördag, ska bli riktigt roligt! :) <3

Söndag blir det antagligen stoooor städning av rummet , inte för det direkt behövs ... men har man inget annat för sig så ^^ Och det är faktiskt inte pest och pina att städa rummet, tycker faktistk det är roligt och avkopplande (a)

Och på måndag åker jag till Jacob :)  Stannar där troligtvis tills på Onsdag :) <3
 
BTW, idag är det exakt 20 dagar kvar tills skolan börjar :D :D
LÄNGTAN?! JA!!!!!!! :D :D :D
<3 <3 <3 <3 <3

Jaha,nähä du, nu ska jag baka hallonmuffins! :D

Hoppalong! :D
/Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0