Arbetsmyra? jag? :o

Dålig uppdatering, yes i know ...
Men det har sina orsaker :p
Jag har haft en del annat och göra ..
Jag har varit med Sophie, jag har snickrat på min kaninbur och städat :)
Jag lyckades snickra ihop papptaket så det blev klart, känner mig stolt faktiskt ^^

Runt 6 kom Anders och Linda på besök , åt god mat och allmänt trevligt :)
Till efterätt serverades det Chokladpudding med grädde och banan (y)

Satt och tog mig en funderare tidigare idag ..

Undra vad livet skulle vara utan problem?
jag menar, problem är ju till för att lösas, och då måste man ju göra något .. 

hm... dagens i-lands problem ;)



Nu ska jag duscha, imon ska jag rensa ur min garderob :)

Ha det bäst,
Puss på ruummpaaan! :*

/Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0