<3Bara massa mys!<3

Tjo och tjim här kommer jag som ett litet stim xD

Jag har varit i Kristianstad sen måndags morse, hos älsklings Jacob såklart :*
 kom hem idag för bara några timmar sen :)
Vi var på bio igår kväll och tittade på Harry Potter och Dödsrelikerna del 2. Den var riktigt bra, även om jag inte har sett del 1 X'D Men det var verkligen jättemys! :)
Fick också frukost på sängen samma dag :) Jag har världens bästa pojkvänn <3

Det var mindre kul och åka hem, särskilt när man får sitta och vänta tre kvart på en förbaskad buss i kylan! :(
Sen var det inte det bästa som väntade en när man kom hem... men det är en annan historia.

Nu är det avklarat, nu har vi bara resten av skiten kvar, aja det tar vi tag i senare :)

Puss och kram
Skumisbananis! :*

/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0